Hissar/ dissar

Nej men det är ju jävligt bra att det bara gick att kolla på solsidan på datan till det 8 avsnittet och sen kostar pengar. Och att vi inte ens har FYRAN på våran tv för att vi bor på värsta stället i Malmköpig, efter knarkargatan då... Och det finns inget bra på någon annan kanal vi har.

Bakis är jag också, men hade skiitkul igår! skrattade jääättemycket när jag och emma skulle gå hem till mig. Jag ramlade och skar upp handen... blödde massor, maaassoooorr.

Är just nu lite irriterad... så jag kom på saker som jag vill dissa, fast jag ska hissa med.

Dissar:

Blogg.se- för att jag inte kan lägga upp bilder.

Folk i min ålder som kollar snett- lever ni kvar på 14års tiden eller?

Muslimska "regler"- typ "min dotter är kär, jag ska nog döda henne" eller att SVENSKA TJEJR ÄR HOROR FÖR ATT VI INTE HAR TYGER PÅ HELA KROPPEN. Varför har inte killarna också det liksom? dom lever ju fan kvar innan stenåldern. Eller nej, inte ens dom höll på så. Apor..... Faaaaaaast sånna där tjejer i svrige som håller på och sägr att dom hatar män och grejer är värre än en mask i magen.

Att min mamma inte vill byta datum på min födelsedag- känns som att jag fyller så sent :(


Hissar:

Att det börjar bli varmare väder- då kan man ha mycket snyggare kläder! :) Och jag blir mycket gladar av sol och varmt.

Solsidan programmet- haha, jag älskar det. Sitter för mig själv och skrattar högt ibland när jag ser det.

Musik tycker jag ooocksååååå ooooooooommmmmmmmmmm







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0